FAQs
Digital Key FAQs
Controleer of bluetooth en locatieservices ingeschakeld zijn op je device en of de art'otel services-app toegang heeft tot bluetooth en locatieservices. Als je problemen blijft houden met je digitale sleutel, staat ons receptieteam klaar om je te helpen.
Ga naar de receptie; ons team staat klaar om je te helpen.
Ja, je kunt je digitale sleutel met andere gasten delen die bij jouw reservering vermeld staan. Het aantal digitale sleutels dat je kunt delen hangt af van het aantal volwassenen dat vermeld wordt bij de reservering. Als er maar voor één volwassene is geboekt, mag je de digitale sleutel dus niet delen.
Om veiligheidsredenen is per gast slechts één sleutel toegestaan. Als je een digitale sleutel hebt, maar liever een fysieke keycard wilt, vraag dit dan aan ons receptieteam. Als je een fysieke keycard hebt, maar liever een digitale sleutel wilt, kun je je met je reserveringsnummer aanmelden in onze app (art'otel services) om een digitale sleutel te krijgen. Houd er rekening mee dat de fysieke keycard niet meer geldig is zodra je een digitale sleutel hebt gekregen.
Je kunt je digitale sleutel op de dag van aankomst na 15.00 uur in ontvangst nemen (of eerder als je vroege check-in door het hotel is bevestigd). Houd er rekening mee dat je je binnen 2 kilometer van het hotel moet bevinden om de digitale sleutel te kunnen ontvangen.