art'otel
Phrase TMS Integration for WordPress
VWO
FAQs
Filter by:
Digital Key FAQs
Wat moet ik doen als mijn digitale sleutel het niet doet?
Controleer of bluetooth en locatieservices ingeschakeld zijn op je device en of de art'otel services-app toegang heeft tot bluetooth en locatieservices. Als je problemen blijft houden met je digitale sleutel, staat ons receptieteam klaar om je te helpen.
Wat gebeurt er als ik een digitale sleutel heb en mijn telefoon kapotgaat, gestolen wordt of nog op de hotelkamer ligt terwijl ik er niet in kan?
Ga naar de receptie; ons team staat klaar om je te helpen.
Mag ik mijn digitale sleutel delen met anderen?
Ja, je kunt je digitale sleutel met andere gasten delen die bij jouw reservering vermeld staan. Het aantal digitale sleutels dat je kunt delen hangt af van het aantal volwassenen dat vermeld wordt bij de reservering. Als er maar voor één volwassene is geboekt, mag je de digitale sleutel dus niet delen.
Mag ik zowel een digitale sleutel als een fysieke keycard hebben?
Om veiligheidsredenen is per gast slechts één sleutel toegestaan. Als je een digitale sleutel hebt, maar liever een fysieke keycard wilt, vraag dit dan aan ons receptieteam. Als je een fysieke keycard hebt, maar liever een digitale sleutel wilt, kun je je met je reserveringsnummer aanmelden in onze app (art'otel services) om een digitale sleutel te krijgen. Houd er rekening mee dat de fysieke keycard niet meer geldig is zodra je een digitale sleutel hebt gekregen.
Wanneer en hoe ontvang ik mijn digitale sleutel?
Je kunt je digitale sleutel op de dag van aankomst na 15.00 uur in ontvangst nemen (of eerder als je vroege check-in door het hotel is bevestigd). Houd er rekening mee dat je je binnen 2 kilometer van het hotel moet bevinden om de digitale sleutel te kunnen ontvangen.
Kan ik verlaat uitchecken?
Ja, je kunt op elk moment tijdens je verblijf bij de receptie verlaat uitchecken aanvragen.
Kan ik mijn bagage ergens achterlaten als ik online uitcheck?
Ja, als je online uitcheckt, kun je je bagage achterlaten bij de receptie.
Wat moet ik doen als ik iets vergeten ben in mijn kamer na het online uitchecken?
Als je online uitcheckt, de kamer verlaat en vervolgens ontdekt dat je iets vergeten bent, kun je naar de receptie gaan. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.
Wat gebeurt er met mijn digitale sleutel als ik online uitcheck?
Wanneer je online uitcheckt, wordt je digitale sleutel gedeactiveerd. We adviseren je dan ook pas uit te checken als je helemaal klaar bent om te vertrekken.
Wanneer kan ik online uitchecken?
Je kunt online uitchecken op de ochtend van vertrek. Als we over je e-mailadres beschikken, ontvang je om 07.00 uur op de dag van vertrek een e-mail met een link waarmee je online kunt uitchecken.
Kan ik veilig online betalen?
Ja, alle online betalingen worden verzorgd door onze partner Adyen en zijn beveiligd met 3D Secure.
Welke betaalmogelijkheden accepteren jullie?
Momenteel is het mogelijk om met pinpas of creditcard te betalen. We accepteren enkel passen die verificatie middels 3D Secure ondersteunen.
Ik heb nog een openstaand bedrag op mijn reservering staan. Wordt dit verrekend wanneer ik online uitcheck?
Als je nog een openstaand bedrag op je reservering hebt staan, kun je dat betalen tijdens het online uitchecken. Het is niet nodig om hiervoor naar de receptie te gaan.
Ik heb recht op een terugbetaling. Wanneer kan ik die verwachten?
Zodra een terugbetaling verwerkt is, duurt het maximaal 14 werkdagen voordat het bedrag wordt bijgeschreven op je betaalrekening.
Wat gebeurt er als ik te vroeg bij het hotel kom?
Als je vóór 15.00 uur aankomt, ga je naar de receptie. Daar kunnen ze je vertellen of de kamer al beschikbaar is. Zo niet, dan kun je je bagage bij de receptie achterlaten totdat de kamer gereed is.
Krijg ik via e-mail reclame toegestuurd als ik online incheck?
We doen dit uitsluitend als je hiervoor expliciet toestemming hebt gegeven. Dat kun je doen door bij het online inchecken de relevante keuzevakjes aan te vinken. Als je je al hebt opgegeven voor het ontvangen van marketingmails en je wilt je uitschrijven, neem dan contact op met privacy@pphe.com.
Hoelang worden mijn gegevens bewaard?
Hoelang we je gegevens bewaren, is afhankelijk van de regelgeving van het land waarin je verblijft en van de AVG-vereisten. Als je meer informatie wilt over je persoonlijke gegevens, neem dan contact met ons op via privacy@pphe.com.
Welke gegevens worden door het hotel bewaard?
Bij online inchecken worden dezelfde gegevens bewaard als wanneer je in persoon incheckt bij de receptie.
Kan ik een vroege check-in aanvragen?
Ja. Als je online incheckt, vragen we je om een aankomsttijd op te geven. Een vroege check-in is echter niet gegarandeerd. Om zeker te weten of je vroeg kunt inchecken, kun je het best vóór aankomst contact opnemen met het hotel.
Wanneer kan ik online inchecken?
Je kunt vanaf 2 uur nadat je hebt geboekt online inchecken tot 20.00 uur op de dag van aankomst. Als je je e-mailadres opgeeft, sturen we je een link waarmee je dat tot 17:00 op de dag vóór aankomst kunt doen.
Waarom moet ik vooraf betalen bij het online inchecken?
We vragen je om vooraf te betalen zodat de hele incheckprocedure online kan worden afgehandeld. Dat bespaart ook tijd op het moment van aankomst. Als je kiest voor een digitale sleutel, moet je ook vooraf betalen, zodat we je de sleutel kunnen geven. Je hoeft online geen borg te betalen. Als je je creditcardgegevens wilt achterlaten, kun je dat tijdens je verblijf op elk gewenst moment bij de receptie doen.